GOPASS

 Instrukcja GOPASS

1. W celu zakupu karnetu konieczna jest rejestracja.

- Wypełniamy formularz rejestracyjny, uzupełniamy wszystkie pola.
- Miejscowość należy wybrać z listy, następnie upewnić się czy kod pocztowy nie uległ zmianie (w razie czego poprawić).
- Konieczna jest akceptacja regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

2. Po zalogowaniu należy kliknąć na swoje imię i nazwisko (po prawej stronie) w celu pełnego dostępu do profilu.

3. W zakładce „karty GOPASS” dołączenia pozostałych użytkowników wybieramy „Dodaj kolejną osobę” (imię, nazwisko oraz data urodzenia, adres e-mail nie jest konieczny)

4. W panelu wyboru biletów wybieramy skipassy („GOPASS” w lewym górnym rogu lub „Zakup”--> „Skipassy i kolejki linowe”)

- Zaznaczamy datę w kalendarzu na niebieskim pasku
- Wybieramy osoby, dla których dokonujemy zakupu (jednocześnie można zaznaczyć osoby, z tego samego przedziału wiekowego), osoby te muszą być dodane z imienia i nazwiska
- Przechodzimy do koszyka i opłacamy poprzez bankowość internetową lub podanie numeru karty płatniczej
- Zalecane jest sprawdzenie statusu płatności w e-mailu z PayU (klikamy w zielone pole)
 

Informacje dodatkowe

Faktura generowana automatycznie na dane podane podczas rejestracji.
Zakupione skipassy znajdują się w zakładce „Moje zamówienia”, tam również znajduje się karta tymczasowa (należy kliknąć w „szczegóły”).
Z wydrukowaną kartą tymczasową udajemy się do Infocentrum w celu wyrobienia karty zastępczej (pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 10zł).
Kartę otrzymają Państwo do 14 dni roboczych od daty wysyłki, która następuje do tygodnia od daty zamówienia.
W zakładce „Moje zniżki” bądź „Centrum zniżek” znajdują się oferty na skipassy lub vouchery.
W zakładce „Nagrody i rabaty” znajdują się oferty, z których można skorzystać używając zebranych punktów.
Każdy z użytkowników może posiadać tylko jedną aktywną kartę GOPASS.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania -  FAQ

Jak działa chipowa karta GOPASS?

Chipowa karta GOPASS to Twój bilet na kolej linową lub wstęp do parku rozrywki, który możesz doładować w e-sklepie i od razu ruszyć na stok. Nie trzeba stać w kolejce, z doładowaną kartą GOPASS można od razu podejść do bramek. Ponadto w e-sklepie na www.gopass.pl można kupić wybrane produkty i usługi w korzystnych cenach.
 

Jak zdobyć chipową kartę GOPASS?

Spersonalizowaną chipową kartę GOPASS można zamówić wyłącznie w e-sklepie na stronie www.gopass.pl. Karta zostanie automatycznie dodana do koszyka przy pierwszym zamówieniu w e-sklepie. Spersonalizowanej chipowej karty GOPASS nie można kupić w ośrodkach TMR.
 

W jaki sposób bilet na kolej linową doładowany przez e-sklep trafi na moją chipową kartę GOPASS?

Informacja o zakupionym przez e-sklep bilecie na kolej linową lub wejście do parku rozrywki jest rejestrowana w systemie. Po zbliżeniu chipowej karty GOPASS do bramki informacja o bilecie zostanie pobrana i zapisana bezpośrednio na karcie. Kupując bilet przez e-sklep nie musisz czekać w kolejce do kasy.
 

Czy muszę stać w kolejce do kasy, jeśli na chipową kartę GOPASS kupiłem bilet na kolej linową lub do parku rozrywki?

Nie, z chipową kartą GOPASS nie trzeba czekać w kolejce do kasy. Chipowa karta GOPASS to Twój bilet na kolej linową lub do parku rozrywki, które można kupić przez przez e-sklep i od razu udać się do bramek.
 

Co się stanie, jeśli przed wyjazdem na urlop poczta nie doręczy mi chipowej karty GOPASS?

Wpłać zaliczkę na chipową kartę GOPASS jeszcze dziś i korzystaj z jej zalet podczas urlopu. Jeśli przed wyjazdem karta do Ciebie nie dotrze, nic się nie stanie. Przez stronę www.gopass.pl możesz kupić interesującą Cię usługę (skipass/bilet do parku rozrywki), a z otrzymanego przy rejestracji e-mailu wydrukujesz swoją tymczasową kartę GOPASS i zabierzesz ją ze sobą.
 

Co to jest tymczasowa karta GOPASS?

Jeśli do chwili wyjazdu na urlop nie otrzymasz chipowej karty GOPASS, możesz używać tymczasowej karty GOPASS. Zbieranie punktów oraz korzystanie z rabatów jest możliwe również na kartę tymczasową. Tymczasowa karta GOPASS nie zawiera w sobie jednak informacji o zakupie biletu na koleje linowe, dlatego po zakupieniu tej usługi przez stronę www.gopass.pl, należy najpierw udać się do kasy lub do Infocentrum.
 

Czy mogę przez e-sklep doładować bilet na koleje linowe lub do parku rozrywki w tym samym dniu, w którym wybieram zamierzam z niego skorzystać?

Tak, chipową kartę GOPASS można doładować przez e-sklep, a po 30 minutach można szusować do woli.
 

Jak można płacić za zakupy w e-sklepie GOPASS?

Płacić można kartą, która umożliwia płatności online, ewentualnie przez bankowość elektroniczną - w przypadku zakupu usługi z odpowiednim wyprzedzeniem. 
 

Co się stanie, jeśli zgubię lub zapomnę chipową kartę GOPASS, na której był przez e-sklep zakupiony bilet na koleje linowe lub do parku rozrywki?

Jeśli zgubisz lub zapomnisz chipową kartę GOPASS, przy kasie należy okazać tymczasową kartę GOPASS. Na tej podstawie otrzymasz zakupiony bilet na kolej linową lub do parku rozrywki. Tymczasową kartę GOPASS znajdziesz na swoim profilu na stronie www.gopass.pl oraz w mailu, który jest potwierdzeniem zamówienia.
 

Czy jako rodzina możemy zbierać punkty na jedno konto?

Program GOPASS oferuje możliwość utworzenia rodzinnego/grupowego konta. Każdy członek konta ma własną chipową kartę GOPASS, a uzbierane punkty kumulują się na wspólnym koncie. Każdy członek posiada jednocześnie dostęp do wszystkich uzbieranych punktów, które może wymienić na rabaty lub nagrody.
 

Czy każdy członek mojej rodziny musi mieć własną chipową kartę GOPASS czy wystarczy nam jedna karta?

Tak, każdy klient, który chce korzystać z przywilejów programu GOPASS musi posiadać własną aktywną chipową kartę GOPASS. Jeśli chcesz zakupić produkt przez e-sklep dla swojego dziecka lub małżonka, osoba ta musi mieć zakupioną i zarejestrowaną własną chipową kartę GOPASS.
 

Czy mogę dodać do swojego konta GOPASS osobę, która jest już zarejestrowana?

Nie, samodzielnie nie możesz dodać osoby, która ma już własne konto, ale taka osoba może powiązać swoje konto z Twoim w następujący sposób: Karty GOPASS – dodaj konto do innego konta. Taka osoba nie może mieć innych osób przypisanych do swojego konta, ponieważ powiązanie konta spowoduje, że osoba ta utraci dostęp do swojego konta, natomiast zgromadzone przez nią punkty zostaną nieodwracalnie przypisane do Twojego konta.

 

Dlaczego nie mogę dodać osoby przez Dodaj użytkownika?

Ponieważ funkcja Dodaj użytkownika służy do dodawania osób, które jeszcze się nie zarejestrowały lub nie mają zarejestrowanej karty GOPASS.

 

Czy dziecko poniżej 15 lat może mieć własną kartę?

Samodzielnej rejestracji w programie GOPASS może dokonać jedynie osoba, która ukończyła 15 lat. Jeśli dziecko nie ma ukończonych 15 lat, może zostać przypisane do konta innego posiadacza karty GOPASS. Następnie dziecko otrzyma chipową kartę GOPASS, z której może normalnie korzystać.
 

Jak mogę wykorzystać uzbierane punkty?

Za każde 1 EUR/4 PLN/25 CZK wydane w ośrodkach TMR lub w e-sklepie otrzymasz 1 punkt na konto GOPASS. Uzbierane punkty można wykorzystać nie tylko na www.gopass.pl, lecz również w wybranych ośrodkach TMR, a.s. Informacje o nagrodach i benefitach są dostępne w cennikach ośrodków TMR, a wkrótce będą dostępne również na stronie www.gopass.pl.
 

Jak zalogować się na www.gopass.pl, jeśli zapomniałem hasła?

Na stronie logowania wystarczy kliknąć na "Zapomniałeś hasła?", podać swój adres e-mail, na który zostanie przesłany link, który umożliwia ustawienie nowego hasła. Jeśli nie pamiętasz e-maila, który zarejestrowałeś w programie lojalnościowym GOPASS, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 602 53 43 63.
 

Co zrobić w przypadku utraty lub uszkodzenia chipowej karty GOPASS?

W razie utraty lub uszkodzenia chipowej karty GOPASS należy zalogować się na swoje konto na stronie www.gopass.pl i wnioskować o wystawienie nowej karty. Po uiszczeniu opłaty w kwocie 10 PLN  na podany adres zostanie przesłana nowa chipowa karta GOPASS. Wszystkie dane oraz punkty z poprzedniej karty zostaną automatycznie przeniesione na nową chipową kartę GOPASS. W razie utraty chipowej karty GOPASS zalecamy jej zablokowanie. Można tego dokonać za pośrednictwem swojego profilu na stronie www.gopass.pl.
 

Do kogo kierować dodatkowe pytania?

Informacje na temat działania karty GOPASS można znaleźć w zakładce „Jak działa GOPASS”. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z infolinią pod numerem +48 602 53 43 63 lub +421 220 510 448 lub kontakt mailowy: info@gopass.pl. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.